Časté otázky a odpovědi
Krátce a jasně zodpovídáme vaše nejběžnější dotazy o našich službách a jak vám můžeme pomoci dosáhnout digitálního úspěchu.
Co je budování odkazů a proč je důležité?
Budování odkazů je strategie SEO, která spočívá v získávání zpětných odkazů z externích webových stránek. Tato praxe je klíčová pro zlepšení pozice vašich stránek ve výsledcích vyhledávání a získání autority ve vašem odvětví. Zpětné odkazy jsou vnímány vyhledávači jako důkaz důvěryhodnosti a relevance vašich stránek, což může vést k lepšímu…Co je to SPF, DKIM a DMARC?
Pokud chcete zajistit, že vaše e-maily nepřistanou ve složce se spamem, přemýšlejte o tom jako o pokusu o vstup na velmi exkluzivní večírek. Jenomže tentokrát, místo toho, abyste se spoléhali jen na svůj šarm a pozvánku, musíte prokázat, že máte speciální průkaz – v tomto případě technické nastavení, které potvrzuje…Proč je důležitá indexace stránek ve vyhledávačích?
Indexace stránek pro vyhledávače je zásadní součástí procesu, který umožňuje vyhledávačům efektivně prohledávat a zobrazovat relevantní výsledky uživatelům. Indexace umožňuje vyhledávačům prohledávat a analyzovat obsah mnoha webových stránek rychle a efektivně. Bez indexace by vyhledávání trvalo mnohem déle, což by vedlo k horšímu uživatelskému zážitku. Indexace umožňuje vyhledávačům určit, které…Jak vyhledávače hodnotí odkazy?
Algoritmus Google používá k hodnocení stránek stovky faktorů, mezi které patří i hodnocení odkazů. Stále důležitým faktorem je počet odkazů. I dnes je toto kritérium stále jedním z nejdůležitějších faktorů při hodnocení odkazů Googlem, nelze ho však posuzovat izolovaně. Nemá smysl získávat množství odkazů ze stránek, které nejsou relevantní a spolehlivé.…Co zahrnuje proces copywritingu?
Proces copywritingu zahrnuje identifikaci cílového publika, výzkum tématu, tvorbu nápadů, psaní textu, editaci a optimalizaci obsahu pro cílovou skupinu a vyhledávače. Prvním krokem je určení, koho chcete oslovit. To zahrnuje definování cílové skupiny, analýzu demografických informací, chování a potřeb vašich potenciálních čtenářů nebo zákazníků. Poté následuje důkladný výzkum tématu, kterého…Jaké prvky obsahu AI preferuje?
AI modely preferují jasně strukturovaný, ověřitelný a kontextově bohatý obsah. To zahrnuje:Jak by měl vypadat obsah optimalizovaný pro LLM?
Obsah pro LLM by měl být fakticky přesný a citovatelný, strukturovaný ve formátu snadno stravitelném pro LLM (např. krátké odstavce, jasné nadpisy, seznamy, tabulky), poskytovat explicitní odpovědi na otázky v přirozeném jazyce a obsahovat relevantní kontextuální metadata a strukturovaná data. Klade se velký důraz na signály E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness,…Jaký je význam obsahu pro online prodej?
Obsah hraje zásadní roli v online prodeji a digitálním marketingu obecně. Kvalitní obsah na vašich stránkách je schopen oslovit návštěvníky, zaujmout je a přesvědčit je, aby provedli požadovanou akci, jako je nákup produktu či služby. Slova a texty jsou prostředkem, jak prezentovat vaše produkty a služby online, a dobře napsaný…Jaké metody používáte k odstranění negativních informací z internetu?
Používáme kombinaci právních, technických a komunikačních strategií pro odstraňování nebo minimalizaci negativních informací. To zahrnuje jednání s provozovateli webů a online platformami, použití SEO (optimalizace pro vyhledávače) technik pro posunutí negativních informací na nižší pozice ve vyhledávacích výsledcích a v některých případech i právní kroky proti stránkám šířícím nepravdivé nebo…Jak to všechno začalo? Z čeho vychází princip linbuildingu v SEO?
Odkazy jsou důležité od samého počátku webu. World Wide Web – vesmír známý dnes jako Internet – lze jednoduše definovat jako obrovskou sukupinu vzájemně propojených dokumentů. Za tato spojení jsou zodpovědné právě odkazy, jež umožňují uživatelům procházet mezi stránkami, weby, obrázky, videi a dalšími soubory. Vyhledávače se při procházení a…Proč je důležité testovat a měřit efektivitu GEO strategií?
Testování a měření jsou klíčové pro pochopení toho, jak různé LLM platformy interpretují váš obsah a zda vaše optimalizace skutečně přinášejí výsledky. Jelikož se LLM neustále vyvíjejí a jejich chování se mění, je nutný kontinuální proces testování a iterace. Pravidelným zadáváním relevantních dotazů různým modelům, sledováním citací, analýzou návštěvnosti z…Proč je optimalizace pro AI důležitá a jaké výhody přináší?
V novém informačním ekosystému, kde uživatelé dostávají přímé a strukturované odpovědi od generativní AI, se zásadně mění způsob, jakým uživatelé konzumují informace. Správná implementace GEO strategií může přinést několik klíčových výhod: zvýšení šance, že váš obsah bude citován v odpovědích generativní AI; posílení pozice vaší značky jako autority v daném…